Nog een weekje! - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Laura Spreeuw - WaarBenJij.nu Nog een weekje! - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Laura Spreeuw - WaarBenJij.nu

Nog een weekje!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

17 November 2014 | Nederland, Hillegom

Hallo allemaal,

Over precies een weekje vertrek ik voor zeven weekjes naar Gambia! De laatste dingetjes worden deze week ingekocht en dan gaat de reis waar ik al zo lang naar uit kijk beginnen!
Omdat mensen gevraagd hebben mij te willen volgen heb ik een profiel aangemaakt waar ik af en toe iets op zal plaatsen:)

Liefs

  • 17 November 2014 - 16:41

    Lia Hoogewerf:

    Succes met de voorbereidingen. Ik wens je een inspirerende reis toe.

  • 24 November 2014 - 18:47

    Wilma Kors:

    Hey Laura,

    als je dit berichtje leest ben je waarschijnlijk al in Gambia..........

    Wens je heel veel succes toe. Ik hoop dat dit een hele mooie ervaring voor je wordt welke je je hele leven niet zal vergeten.

    Ben nu al super trots op je!

    Dikke kus, Wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Op 24 november vertrek ik voor zeven weken naar Gambia. Ik zal daar een bijdrage gaan leveren aan het project Learn2learn (www.marlieslearn2learn.nl/).

Actief sinds 17 Nov. 2014
Verslag gelezen: 643
Totaal aantal bezoekers 7967

Voorgaande reizen:

24 November 2014 - 12 Januari 2015

Gambia Learn2Learn

Landen bezocht: